Ännu denna gång: Beslutsångest

I eftermiddag har jag inte gjort annat än att vara effektiv. Jag och Veronika har skrivit massvis av C# algoritmer och skrivit post-its, kanske har man en chans på lördag ändå.

Nu har jag tankar på mitt hår igen, de dyker ju upp då och då. Valet är att klippa sig en aning kortare igen eller spara på det och klippa ytterst lite. Vem vill inte ha svallande långt hår, men hur praktiskt och lätthanterat är det egentligen? Visst, man får ju lägga er en hel tid på att vara sitt finaste jag, men orkar jag detta är frågan. Inte att känna mig som mitt finaste jag utan att ha orken till att vänta månader för att få den svallande kaluffsen? Eller ska jag gå den enkla vägen och ha en lätt och bekväm frisyr eller varför inte ett mellanting, som denna (fast i en mörk nyans:


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0