I hope you don't mind

Uhhh dålig blogguppdatering...men nej, jag har massa annat att tänka på vill skriva, skriva, skriva, men får skriva, skriva och skriva på mina skolgrejer istället.

Dagen har bestått i redovisning och inlämning av arbete och sedan handla lite ansiktskrämer och sånt, sedan handla föda. Av all stress så är inte min hy den bästa, men nu har jag inhandlat, nån kräm som ska bekämpa rådnader, en kräm som man har under sin dagliga kräm som har massa antioxidanter i sig och en kräm så ska motverka massa. I hope it work, blir så ledsen i ögat när min hy inte är som den ska.

När jag var på bio i helgen så medverkade Ewan Mcgregor i filmen och jag fick sånt sug efter Moulin Rouge och nu till min lycka hittade jag alla låtarna på sportify. Fantastisk film!



Hittade den underbara slutscenen men den bliv sedan helt plötligt dubbad, så det blev denna...Hahah det var denna med hörde jag nu i slutet...

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0