Modern?

Solen skiner, det är så härligt! Bli otroligt glad av solen, i och för sig har det varit lite regn idag med, men nu lyser den iallafall. Dagen har bestått av att flummat, druckit kaffe, skrivit en inledning och åkt till Malin på en snabbvisit, där jag åt kakor. Jo, vi lämnade in ett arbete igår och hade en redovisning, till vår förvåning så fick vi tillbaka resultatet idag. Kom som en chock, när har lärarna varit snabba innan? Vi fick iallafall VG som också var en lite chock, men åhh vad vi är bra!

Nitarmband, nitar på skor och på lite allt möjligt är väl en lten trend nu eller har varit? Har inte så stor koll. Iallafall så hittade jag ett här hemma idag. Jag skulle nog gissa att det är typ 10 år gamalt, minns att min syster hade ett likadant fast med blått band. Ibland är man modern bara att man är omedveten om det.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Coolt armband ;)

2009-05-26 @ 22:13:02
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

nitar är fint!

2009-05-27 @ 07:41:30
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Hannah

JAAAAAA DET HADE JAG GLÖÖÖÖÖMT! KLART VI SKA! Men det är la inte sådär supermycket folk precis där vid sture va? har för mig att det var ju ändå så man hittade sin familj liksom :) Och ja, det är coolt när man hittar sina gamla saker som blivit moderna igen :) puss love!

2009-05-27 @ 10:59:40
Postat av: hANNAH

undra om min förra kommentar blev dissad så jag skriver igen: JAAAAA JAG HADE HELT GLÖMT DET! Men där utanför sture precis är det ju inte så supermycket folk så där måste vi ju kunna se varandra :) anledningen till att jag hade sålite räkningar är för att man har hyresfritt här i kristianstad på somrarna :) och ja teven blev inköp :) och visst är det kul att rota igenom sina gamla grejer och hitta riktigt roliga moderna saker! :D Puss love

2009-05-27 @ 11:02:08

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0