Stel

Det har varit en ganska lugn dag idag, är helt slut i axlarna..sitter ju vid datorn hela dagarna. Kanske man borde börja träna *Host, host*. Var faktiskt och kollade på en sån balansbräda idag, sjukt sugen..som en tjej sa i kommentarena "stå på den och glo film" låter ganska nice faktiskt. Annars har jag programmerat, hämtat ut mitt pass (som jag ser sjukt ledsen ut på) och inte gjort så mycket mer. Imorgon bär det nog av till Göteborg, jag hoppas på att vi kan gå på bio och se "Män som hatar kvinnor", tror den är bra fast jag inte läst boken.



Var ju tvungen att testa självutlösaren, blir ju gärna posebilder annars. Märkte det nu när jag ska välja ut en bild på mig till studentbloggen, jag har ju inga spontana nästan (förutom massa festbilder), men jag hittade en som en kompis tog när vi var och åt cheescake i sommras, den blir bra.

Trodde det var Anna Skipper idag, har det slutat?

Kommentarer
Postat av: ÅSA

Ahaa okej =) Lycka till med det! :)

2009-03-12 @ 21:25:07
URL: http://crazyspace.blogg.se/
Postat av: Sara

Intresserad av mode? Kika in på min blogg och läs det senaste inlägget om modevisningen på Katte =)

2009-03-12 @ 21:41:00
URL: http://ertansara.blogg.se/
Postat av: Hannah

aha varför ska hon hem från london då? well boken är skitbra, hoppas bion är najs med :) bara så att du vet så läser min mamma mina kommentarer så skriv inte mer om tatueringen är du snäll, det får vi ta på stängda linjer ;) puss love

2009-03-12 @ 22:00:15
Postat av: Sofia

Vilken mysig kofta! :D

2009-03-14 @ 23:11:04
URL: http://chicflia.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0