Hard candy with a suprise center

Godmorgon!! Trodde att klockan var mer, men här sitter jag och äter frukost och är pigg o glad. Kanske för att jag har kollat in min internetbank och sett att skattepengarna kommer imon, inte fel alls.

Vädret är fint här i Halmstad och kanske kan det bli lite balkong och bloggning senare idag. Blir nog dock från minidatorn då, min andra laptop krånglade massa igår och ville inte ansluta sig till det trådlösa nätet, men inte är jag förvånad. Den gör ju allt för att jag ska bli allt närmare och närmare att kasta den i golvet. Men nej, pooositiva tankar! För jag är glad, jag gillar att vara här nere och ha två hundar som stalkar en och att mina pengar kommer imon, jag kan börja leva igen.


Kommentarer
Postat av: Elena

Bra låt!

2009-06-09 @ 12:11:50
URL: http://ellisono.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0