Jag funderar lite...

Det finns några saker som stör mig, gällande skrivandet av kommentarer...

  • Det är när man klipper in en och samma kommentar till flera bloggar, varför inte skriva något personligt till varje istället?
  • Det är när folk kommenterar bloggar och skriver typ "kika in på min blogg" vilket jag INTE tycker är fel, men sen copy pastar de in sin bloggaddress hundra gånger i kommentaren, varför?
  • Jag kan förstå att man vill ha många prenumeranter på sin egna blogg genom Bloglovin, men man ska väl prenumerera på en blogg för att man gillar den och inte för att man bara ska få ett högt antal prenumeranter? Tex "ska vi prenumerera på varandras bloggar, lägg en kommentar i min blogg när du har lagt till mig så lägger jag till dig sen" Jag förstår inte...

Någon som håller med?


 


Kommentarer
Postat av: Patrik

Du jag håller totalt med dig. det är skillnad om man liksom läser varandras bloggar väldigt mycket då tycker jag är helt okej att fråga den andra om man ska följa varandra men att det bara poppar upp en kommentar med en fråga bara så där, det är så sjukt fel! :O

2009-06-21 @ 14:05:10
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: perez

skönt haha, ja men jag kan inte riktigt bestämma mig hahahah :D



puss

2009-06-21 @ 14:53:06
URL: http://perezj.se
Postat av: Evelina

Ja men visst, det gick att sola i alla fall. Bada vågade jag mig inte på ;P

2009-06-21 @ 16:43:31
URL: http://evis3nvis.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0