I wanna be free...

Idag skulle jag egentligen kollat på match men blir tyärr inte av, det var osäkert om jag skulle få se något och sen måste jag hem i tid känner jag, men jag förväntar mig massa updates sen iallafall. Känns lite weird att inte ha någon skola att tänka på men den riktiga sommarkänslan har inte riktigt infunnit sig än, det gör den väl antagligen när jag anländer till Halmstad.

Nu favorti artist: Lenka! Känns lite som en blandning av Kate Nash och någon annan sing and songwriter.


Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket! Ja, du är då så välkommen att komma tillbaks och beställa när du har pengar. :) Under tiden får du kika på allt nytt som jag lägger upp.

2009-06-06 @ 19:22:08
URL: http://castlebabe.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0