Förberedelser

Jag har nog en inre klocka som väcker mig varje morgon vid tio och jag tror alltid att jag vaknar tidigt då klockan i mitt rum alltid står på nio, måste ändra den klockan. Idag skiner solen lite iallfall, där långt bakom molnen, hoppas på värme och att det är strålande sol imon! Jag skulle behövt gå och sola med, skillnaden mellan mina armar och ben är otrolig, måste jämnas ut. Men det är nog väldigt många studenttjejer som tänker samma tanke idag, så kanske skulle man satsa på senare ikväll eller i morgonbitti.

Mycket att förbereda idag, ska göras pajer, jag ska in till stan en snabbis, kanske sola, danska omvända regndansen...ja det är en del helt enkelt.



Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0