Varberg...

Sitter här just nu med ett svullet öga (j*vla allergi) och en väldigt öm överarm. Men jag är ganska glad för det, ska ta tåget kl 11 till Falkenberg för att sedan dra vidare till Varberg och fästningen. Var ett ganska bra tag sedan sist man hälsade på bockstensmannen, så det ska bli nice, en riktig så kallad skolutflykt egentligen.

Var helt slut igår, jag tror att det kan vara att jag har tänkt på så otroligt mycket saker och nu när allt är överstökat, så släppte allt. Nu är det bara lite uppsägning som sks bekräftas och en omtenta som ska övas på. Hade varit nice att klara den hemtentan jag gjorde med... Okej, det kanske är lite saker kvar ändå.



I'm on my way

Kommentarer
Postat av: Jossan

ursäkta sent svar, men jag har ju haft semester :)

tack så mycket! hoppas du får en jättefin dag! kramar

2009-07-04 @ 13:18:29
URL: http://littlepinksecrets.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0