I want to shop

Har jag pluggat ordentligt idag? Nej, det har jag inte, har varit så ofantligt trött och seg och jag känner att det är nu jag börjar bli pigg. Det får gå som det går imon, jag tänker inte stressa upp mig för det iallafall..Så istället för att plugga så klickar jag runt på nätet och kollar reor och att jag vill ha ha ha. Måste uppdatera min gardrob eller jag vill, jag vill ha nya skor med klackar, jag vill ha en ny frisyr, jag vill ha min piercing och jag vill ha den 14 oktober.

Dessa godingar vill jag äga:

   




Ja det är bara några av dem, de tre först är från ONLY.se och de andra två från H&M...Nä nu får det nog bli sängen så man orkar ta sig upp imon. God natt!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0