First day

Första dan på det nya året och det känns väldigt bra med ett nytt fräscht år. Igår firades nyår med fest och trerätters, det var väldans trevligt, men innan vi kom dit så trodde nog vi båda två att det skulle vara mer folk som skulle komma, men det slutade med några stycken och jag som ensam tjej. Suprise, suprise, men jag är van och jag hade mycket trevligt, det är inte så illa att vara ensam så faktiskt. Jag känner mig förv'äntansfull till det nya året och jag vill att det ska hända massa kul saker...Känner för att förnya mig lite, vet inte riktigt hur men det kommer jag väl på såsmåningom. Blev lite dåligt med bilder igår med, inga slipsar runt huvuderna och inga sånger på stolarna, inte som det brukar bli iallafall...





Äppelkaka var efterätten, men det blev jobbigt när plåtarna skulle in i ugnen, alla har tydligen inte lika stora ugnar..Hoppas ni också har haft en bra nyår med massa fina fyverkerier och annat.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0