Love the Fray

The Fray ska släppa ett nytt album!! Weeeii, I'm happy, I Iike! Sådär skön musik som ska spelas på hög volym i mp3n nu till våren när jag promenerar ner till skolan. Sitter nu i Göteborg och slappar, imorgon blir det Parteey och jag känner mig laddad, det ska bli massa kul!

Och om någon undrade och inte har uppmärksammat det så hade jag min sista redovisning idag och det gick bra tyckte jag. Var ju en grupp som skulle opponera på min grupp med, men de hade sånna där fjantiga kommentarer som att vi hade lite stavfel och att vi hade nån sidnummer..Har man inte mer att anmärka på så måste man ju ha en backup eller hur? Så på måndag börjar den omtalade Programmeringen och det är bland annat det som firas imon med fest (med viss ironi).

The Fray- Syndicate



Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0