5 ring och massa bank

Blev en ganska lång dag igår ialafall, stakars älsklingen som fick sitta här hemma alldeles själv...men idag ska jag inte stanna i skolan mer än vad jag behöver, för idag har vi endast redovisning. Som jag hoppas kommer gå bra, börjar bli nervös...Hade svårt att somna igår med, men sen när jag intagit dvala, några timmar efter sådär så riinger min mobil för fullt och det bankar på min dörr. Min kära granne. Sen hade jag jättesvårt att somna om.

Senare idag bär det av till Göteborg pch imorgon är det Parteeyy!!

Nu ska jag göra mig redo.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Festa lugnt bejb :) en annan ska spela spel och ha en lugn kväll. jobbar imorgon och ska dessutom sjunga i halsen. fast jag har lite ont i halsne :S BAAAJS! ohwell :) ha det så bra! pus slove!

2009-01-16 @ 12:15:34

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0