Vår nytt

Jag har kommit på att det är ganska avkopplande att läsa böcker...inte för att jag skulle vara den som först upptäckte detta, men jag ville bara stärka det. Jag har nämnligen aldrig de ron i kroppen att verkligen sätta mig och läsa eller kolla på film, bara sådär, jo föresten om jag är hemma hos någon annan med någon annan men inte annars så.

Ett skäl till att älska våren
: Mindre kläder och nya fräsha vår färger
Ett annat skäl till att hata våren: Den j*vliga allergin, som återkommer varenda år.

Men jag hittade nåfra söta tröjor på ONLY.se:

 

 

Kommentarer
Postat av: zara

Ja, jag mixade lite och fick ett bra resultat till slut...men jag behöver hjälp med att få headern större typ och om man kan flytta ner den lite så den inte är kant i kant dr uppe typ ;P ps. hade första jobbdagen idag och det gick superduper! gjorde 19 intervjuer på 4 timmar vilket är över snittet man borde ligga på! go me! pöss

2009-02-03 @ 22:09:34
URL: http://zaracatarina.blogg.se/
Postat av: regina

Vilka härliga koftor=)

2009-02-04 @ 08:13:10
URL: http://reginakm.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0