Tankspridd

Känner mig tankspridd...sådär att det snurrar, men känner inte att det behöver vara dåligt. Har varit en skön helg, jag inte gjort överdrivet mycket alls och jag borde gjort mer, men känner mig ganska nöjd ändå. Känner mig ändå lite i obalans, men tror det beror på att det är mycket i skolan och jag är längtig i hela kroppen. jag hoppas jag bara är längtig för rätt orsak. Har tänkt mycket på mig själv under dessa veckorna och jag kan inte förstå varför jag inte bara kan vara nöjd, det stör mig. Allt är bra egentligen men mitt huvud förvillar mig...

"I know the distance is a factor
But I stretch as often as I can
My goal's to reach your hands any day now
Please don't blame me for trying"
-Maria mena-I miss you love-


     

    

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0