Gårnatten

Igår var det utgång och det var massa trevligt. Vi spelade kotte (det där urgamla kortspelet som man spelade när man var liten) och drickarspel. sedan gick vi ut, men vi hann inte vara ute sålänge förrens vi var tvugna att åka hem igen. Detta på grund av att en kille i sällskapet blev lite för full och inte var så trevlig mot folk. Tåkigt. Men i övrigt var det jättetrevligt. Jag tycker det är rätt kul att, som igår så var vi fyra som gick ut, två killar och två tjejer. När vi sätter oss på utestället så hamnar vi jämte ett killgäng, som speciellt kollar in den andra tjejen. Då kommer  en av killarna fram och hälsar på de killar vi kom med, men de hälsar inte på oss. Var precis som om de var tvungna att kolla med "alfahannen" först, sjukt...Trodde jag skulle vara tröttare idag, men känner mig pigg faktiskt, mår jättebra:) Jag hoppas det varar dagen ut med.

Idag ska jag inte göra nått särskilt, bara ta det lungt, laga korvstroganof och nejdu, vet inte riktigt...borde kanske gå en promenad iallafall...

Mitt huvud är helt förvirrat av allt engelskasnack, blir tokig, fastän jag är själv så pratar jag med mig själv på enegelska, men antar att det lätt blir så när man umgås med folk som inte kan svenska. Det var många som trodde jag var engelsk igår, men det är jag ju inte, massa tokigt :)

Lady Gaga - Poker Face




Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0