Brain

Hemkommen för en stund sedan, har haft en bra dag och vi har lekt med hjärnor:) Vi ska ju lära oss massor om den nu och det ska bli väldigt spännande! Jag ser inte riktigt den tydliga koplingen från hjärnbalk till dator, men det lär komma under tiden, ska bli kul...En konstig sak. Jag "började" ta körkort för ungefär två år sedan men sedan mynnade det bara ut och idag så ska jag tydligen ha fått hem ett brev från trafiksklan som säger att jag har uteblivit under två lektioner denna hösten 08 och har därför fått en räkning på 600 spänn. Hallå, jag har inte kört på två år! Antingen har det bara blivit fel i systemet (som i övrigt verkar skumt) eller så är det kanske någon av de dära som skickar ut falska räkningar...vet inte, men jag har ju ingen lust att betala en räkning, som inte kan stämma. Och den kom till Halmstad med, den eftersändes inte ens, väldigt sumt...


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0