Solsken

Vaknade klockan 6 idag med solen som sken in i mitt rum, väldans mysigt. Sedan gick jag upp och gjorde mig i ordning´och under hela tiden hade jag två otåliga små voffsingar som väntade på mig, så efter mitt försök till försönelse så blev de promenad med dem. Så nu har jag ätit frikost och tänkte ta tag i mina inlämningsuppgifter som har deadline nästa vecka, så vi får se hur lätta de är och hur snabbt detta går.

413692-64

Här är dagens Charlie, lika sprallig som vanligt....

413692-65

...och här har vi halvbrossan, Kevin, han är dock lite mer obekväm med en kamera i ansiktet (detta ser vi på det lite obekväma ansiktsuttrycket)

Nä, nu ska jag sätta igång, ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0