Håkan+Veronica

Igår var det en händelserik dag, blev fotad på motorcykel och äventyr på Gekås, slå det ni :D Jag köpte inte så mycket dock, lite tråkiga (men ack så billiga) hygien artiklar och två skivor-----> Håkan Hellström och Veronica Maggios nya album. Har bara hunnit lyssna lite på dem, mest Veronica dock men de är så där härligt sommriga, you know och dessutom är det ju faktiskt inte så ofta man köper svenska skivor, men det har faktiskt kommit mer svenska artister med bra musik på senare tid och jag lyssnar faktiskt på det mesta, we like!

Idag bär det av till frsören, vet inte riktigt vad jag ska göra....hade först fast bestämt mig att spara håret och endast klippa det som behövdes, men så som jag känner mig själv kommer nog inte detta hända. Jag har en lång tid funderat på att klippa det lite kortare (inte jättekort bara kortare) typ en rufs-page-aktig sak med en söt liten sne lugg, men vem vet, hur jag ser ut när jag kliver ut därifrån....önska mig lycka till :D

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0