BokreA

Nu har jag varit ute i det fina vädret och kollat lite bok-REA. Det är synd att de inte har mer rea på databöcker, det finns en som är som en Photoshopbibel typ som jag vill ha, men har inte råd att lägga ut 400 spänn för tillfället, tyvärr. Men jag köpte en annan bok, en bok om Illustrator för 100 kr så det var faktiskt ett fynd.

Fick tillbaka min insändningsuppgift i kursen med, av tre bilder så behöver jag justera en för att få godkänt på uppgiften. Han tar nämnligen inte nävaro utan bedömer helt utefter bilderna man ska retuschera. Blev lite sur på mig själv att jag inte gjorde den rätt från början, men sen vem dömmer en liksom? Du får ett gammalt foto som ursrungligen har varit svartvitt men nu är brunt, hur gör du den till orginalskick? Så jag förlät mig. Men ska nog börja på det nu så jag får det gjort nån gång.

Ha en trevlig eftermiddag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0