Träna=Kul - Träningsvärk=Mindre kul

Träningsvärk är jobbigt! Var på ett pass igår som heter Body Comat, man slår en massa, rättare sagt en hel timme, till rambo musik. Fruktansvärt roligt och det blir deffinitivt samma pass nästa måndag. Jag har för närvarande träningsvärk på de mest konstiga ställen, inte så underligt kanske i o m att jag inte tränat, över huvudtaget på minst 7 år. Men just för att det känns så kanske det tog iallafall...Så nästa träning blir torsdag och fredag, ska bli skoj. Var nere på stan innan för att försöka hitta lite träningskläder, kan bara säga "hur i ****** kan allt vara så dyrt?" det är ju galna priser, men det är väl märkerna som kostar antar jag. Men ska man liskom köpa hela paketet: Sport BH, byxor, linne (som gärna får andas) så går hela kalaset, som billigast, på cirka 600 spänn. Och då har jag redan skor. MAn blir ju alldelles matt, så det slutade med att ingenting blev köpt...

CiaO

Kommentarer
Postat av: Hannah

Japp så är det! Jag tränade biceps och rygg i förrgår och sen så när jag skulle duscha kändes det som att jag skulle gråta. Pt:n borde bistå en och tvätta håret på mig :D ;P Du får fixa så att Olof tvättar dig ;) Puss love

2008-07-08 @ 23:45:18
URL: http://hannahelais.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0