Tatuering, det är fina saker

Idag träffade jag Hannah, som var trevligt, vi har inte setts så mycket under ett år, pga olika saker, men nu känns allt bra, det känns som vi, på något sätt alltid kommer hänga ihop...på något sätt. Vi åt på kinaresturang och sedan följde jag med henne till tatueringsstudion. Hon tatuerade in en svala, den blev jättesnygg och stilen på tatoon passade henne jättebra. Man blir så sugen, jag ska göra en men vet inte riktigt säkert vad än, så jag vill inte boka tid innan jag vet vad jag ska tatuera in på min kropp som kommer finnas kvar, forever. Vänte tiden är cirka ett halvår, så kanske man borde...äh, verkar lite osäker än, eller hur? Men någon gång så:) Nu ska jag iallafall snart åka upp till min älskling, måste packa.

Tack för idag Hannah!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa jag har också en känsla av det, fast det tycker jag bara är bra. Tycker om att umgås med dig ju! Jaa jag tycker du ska ta tag i saken och tatuera dig, jag tror att om man bara älskar vad tatueringen står för så kommer man inte ångra sig! Puss love

2008-01-17 @ 16:17:19
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0