Någorlunda layout iallfall

Nu har jag fixat lite med layouten, ser inte så proffsig ut men den ser betydligt bättre ut nu när man har snokat runt och ändrat lite bland htlm-koderna. Men utseendet på sidan ska förbättras, det lovar jag. Vissas bloggsidor är så himla snyggt gjorda med alla färger, detaljer och scrapboocking-aktiga objekt, man blir ju lite avundsjuk, men jag ska allt lära mig, jag med. Undrar om alla siter och pysslar med sina sidor och lägger ner sina själar i dem eller om de anlitar någon?

Kommentarer
Postat av: Hannah

En del får hjälp och gör sådana dära kollage längst upp, men jag ska försöka lista ur har man gör! För jag ska göra en SJÄLV! Fast jag har typ bara paint att göra det i ;P puss love

2008-01-05 @ 17:54:58
URL: http://hannahelais.blogg.se
Postat av: Hannah

Unika besökare är sådana som återkommer och den dära orangea är sådana som bara klickat sig in på måfå, det är så jag fattat det i alla fall :) pusslove

2008-01-06 @ 13:12:06
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0