Hallå i vinter/senhöst eller början till våren vädret

Sitter nu i älsklingens lägenhet och jag börjar nu bli lite nervös. Ska vara där fem men är redan stressad över att åka dit (väldigt hispig, när det gäller biljetter och tider osv), men jag tror att jag faktiskt har allt i kontroll, ska bli kul! På väg till lägenheten så i spårvagnen, sitter en liten kille och spyr i en påse som hans mamma håller i, rakt framför massa människor. Nej, men det sänder ju inte ut signaler "kräksjukan" ? Jag menar i och med att hon var beredd med påsen så måste hon ju vetat om det, stakas kille, men ajabaja mamman som åker med kollektivtrafik med sin son med den mycket smittsama vinterkräksjukan! Inte snällt!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0