Idag har jag varit väldigt....

....Snäll! Jag satt jämte en tjej på tåget som hade åkt ändå från Malmö och skulle till Halmastad, hon skulle till regementet och hade hört att det inte skulle vara så långt att gå dit från tågstationen. DET är ju jättelångt! Och dessutom hade hon bara varit i Halmstad en gång tidigare. Så när hon mårkte att jag också skulle av i Halmstad så frågade hon om jag bodde där och om det var långt till Norre Port. Hon skulle nämnligen göra lumpen här i Halmstad till sjukvårdare. Det hela slutade med att vi snackade lite och jag erbjöd henne sjuts till regementet. Hon blev såklart jätte glad och tackade en massa, en mycket trevlig tjej! Detta är absolut inget jag gör dagligen eller har väl aldrig gjort det nån gång, men detta var min goda gärning för dagen. Och vem vet hon kanske hjälper en själv i framtiden?

Dagens korkade därimot: Att glömma sin biljett på ett pågatåg som man ska ha vid sitt byte i Helsningborg till Halmstad. Fick köpa ny, det sög.

Tack Hannah för denna helgen, det var längesedan vi hade en, men nu kan allt bara gå framåt :D Love you Babe!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jaa det var världens bästaste helg! Till oändligheten och vidare! Hhaha det är en typisk sak, att lyckas glömma biljetten. den är jobbig att vara utan likso!M :) Puss love

2008-02-10 @ 22:07:48
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0