Hatar SJ men älskar Universeum

Nu har vi varit på Universeum och sett hajar och andra spännande djur, men vi fick tyvärr inte senågra apor,så det var lite synd. Men roligt var det :D fiskar är rätt coola djur egentligen. Tyvärr så hade jag ingen kamera med mig ,för det var en viss systers pojkvän som sa att man inte fick fotografera där inne, men det fick man visst. Men men det var väldigt skoj iallafall! Och ikväll blir det bio,Sweeney Todd, ska bli jätte mysigt.

413692-28

Dagens mest irriterande: sj har ändrat sitt system när det gäller köp av biljetter,sammanfattningsvis så blir det dyrare att åka tåg. Just nu biljetten har de slopat helt och man måste göra ett tillägg, från 4-45 kr,om man vill kunna boka om eller få biljetten åtebetald, om man vill ha reseverad plats eller inte. Vet att det kanske skiljer några tior per gång för mig men det kan bli upp till 250 kr plus för mig i månaden bara för att de bytt system, som om inte jag lägger tillräckligt med pengar redan...

Dagens bästa: Min heldag som jag fått av min älskling, Love you!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Hahah vad typiskt! Man ska aldrig lita på någon systers pojkvän, de luras säkert! Du kunde smuggeltagit bilder :D Men fan då, SJ gör ju typ allt för att folk inte ska åka tåg. Jag hatar verkligen SJ. Kuksugartåg. Puss love!

2008-02-16 @ 17:28:26
URL: http://hannahelais.blogg.se

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0