2 dagar kvar....till Måndag!

Nu har mina föräldrar kommit hem från två veckors utomlands vistelse på Kreta (bara en aning avundsjuk). Så nu har jag också fått mina grejer från bodershopen, Yeiiijj, gillar bodershop...Börjar bli seriöst lite pirrig inför måndagen,den stora dagen då jag ska bli lite mer vuxen eller nej, det har jag faktiskt inte tänkt bli, man måste ju försöka vara så barnsligt glad och lekfull så länge det går:D Halmstads högskola har startat sin nollning nu, så det går runt en massa nevösa studenter, med underliga saker på huvudet, i stan, jag längtar! Kanske inte för att göra massa pinsamma lära-känna-varandra-lekar men att träffa massa folk och påbörja en helt ny vardag. Jag har sett fram imot detta en rätt lång tid nu och jag hoppas att mina förväntningar slår in, men jag tror inte de kan misslyckas faktiskt.

CiaO

Kommentarer
Postat av: lotta hannahas mamma

lycka till, det kommer att gå jättebra. du är ju stor flicka nu hihi. sköt om dej.

kram Lotta

2008-08-23 @ 17:15:43

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0