1:a dagen förbi, nu påbörjas 2:a

Igår så drog som sagt allt igång...vet inte riktigt hur det känns faktiskt, bra men annorlunda Dagen började med att vi fick gå i led och hålla tag i ett rep medans vi gick runt i stan, men även i olika byggnader, sen blev det helt plötsligt lunch. Efter detta så skulle vi tillverka våra "namnskyltar" (som egentlgen bestod avett "nollehäfte") vår framsida kläddes av Pumba och jag måsten og säga att vår sektions skyltar helt klart blev snyggast:) Sådär satt vi och klippte, klistrade och färglade. Man skulle även måla Pumbas ögon,grön om man var ledig, röd om man var upptagen och organge om man var osäker. Att hitta en röd penna var inte det lättaste, de antog nog att de flesta skulle vara singlar, men tillslut så fick han sina illröda ögon. På kvällen blev det ett besök till kårpuben (fast vi egentligen inte alls hade tänk detta). Lite förfest på balkongen först och sedan gick vi ner,  vi var bara där två timmar, men väldans trevligt var det, jag skulle nämnligen börja nio idag....så jag måste nog gå och göra mig färdig nu.

Ha en trevlg dag!

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0