It's not my time

Vet ni vad...  3 doors down har släppt en ny singel! De spelas på P3 iallafall, weiii, jag älskar dem! Undrar om de kommer till Sverige för spelning? Jag hoppas verkligen på det. Kan nog ärligt säga att jag inte vet om många som gillar dem och har alla deras album. För er som inte vet vilka de är så hade de en jätte stor hit med Here without you, då brukar iallafall folk veta vilka de är. Den nya singlen heter It's not my time, lyssna på den!

image75

Idag har det varit lugnt, älsklingen och jag har traskat i stan och både besökt systemet och Wedins, där det blev skor för halva rea-priset för min del:D Så nu slappar vi bara och ska snart äta för att sedan draupp på förfest innan sittningen. Jag hoppas på en riktig trevlig kväll, som jag faktiskt tror att det kommer bli med :D

Bye

Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0