Hmm

Uhhh vad jag har hostat inatt, måste verkligen kolla upp det egentligen. Ikväll är det party och jag vill verkligen festa men vet inte om jag ska vara förnuftig och strunta i det. r så rädd för att bli sjuk på riktigt, som det blev förra året då jag var så här och festade ändå och det slutade med lunginflamation. (alltså jag har samma symtomer som jag hade efter introduktionen förra året). Men jag viiiiill, får se hur jag gör.

Nu måste jag ta och kl på mig ska avra vid skolan kl11.


Hur ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Tack! :D

2009-09-17 @ 18:35:44
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: Hannah

GÅ INTE UT DÅ! Det kommer komma tusen mer festtillfällen som du kommer gå miste om om du blir riktigt sjuk, bättre att stanna hemma, ta det lugnt äta gott och glo nån bra film och sen bli heeeelt frisk och parta som attans! :D puss love

2009-09-17 @ 19:21:46

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0