Tolvfte och även sista dagen

Morgon! Är uppe väldiiiigt tidigt idag. Har duschat, kännt att det stank bränt i korridoren och stängt av ugnen (någon smart person har gjort kyckling mitt i natten) och packat ner lite mer. Kommer sen att göra mig iordnong och stänga av mitt kylskåp för avfrostning. Sen ta mina gula pants och min pastasallad och vandra ner till skolan för en heldag ute i almenäs som avslutningsdag på introduktionen. Nu lyssnar jag på underbara John Mayer och längtar tills imorgon.

Dessutom kommer det bli lite mindre uppdatering de nrmaste dagaran då jag inte vet nr jag får mitt internet, men var inte oroliga, så fort sladden är i datorn, then i'm back!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ojoj nostalgiiiiI! :) puss love

2009-09-04 @ 21:08:49

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0