This is my curse

Vet inte varför eller hur, men nu blev jag på jättebra humör. Kanske var det för att fastighetsskötaren hade sett "skadan" vid balkongen och att jag nu känner mig lugnare. Det var iallafall inte synen på min mobilräkning, fy den blr inte billig altså! Men det har att göra med att jag har köpt massa bussbiljetter via mobilen...tur att jag införskaffade mig ett busskort.

Jag måste verkligen göra iordning i mna gadrober (där det bara står väskor på hög) och ävenmin bokhylla. Annars är allt upplockat. Åh, den är så fin, min lägenhet. Jag trivs redan superbra! Får väl ta och lgga upp lite bilder senare med alla möbler och sånt.

Så sjukt bra, kanske ska man följa med och se In Flames i december (eller när det var) bara för att få se förbandet... och nej, de skriker inte hela tiden. Det är det jag gillar, en liten blandning, särskilt när man hör vad han sjunger.


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0