Rödnette och en jävla eftermiddag

Vilken eftermiddag!! Jag har blivit övertalad att köpa en brandsälckare för 3700 spnn som jag sedan ångrade (konstigt!) Så han rev kontraktet och tog med sig den 6kgs tunga brandsläckaren igen. Sen har jag upptäckt att det finns vatten ovanför min balkongdörr, det droppar vatten, vad är chansen liksom???!! Dessutom har jag nnu en gång tapat min kula till läpppeircingen, så nu har jag endast kvar en rosa, deta av tre stycken. Jag är så sjukt trött på den nu! Den åker nog ut inom en snar framtid. Satte ju in en kortare stav för ett tag sedan, som jag var så glad för, men den "svalde jag" så då gav jag nästan upp!

Jag är även rödhårig nu och det känns superbra!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Wow skiiitsnyggt gumman! vet du, nu är det bara typ en MÅNAD kvar tills vi ses och ska göra detdäraduvet! AAAAH! :D puss love saknar dig :)

2009-09-08 @ 08:49:09

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0