Massvis av bio

Host hoooooost! Sitter och snörvlar som bara den, men det underliga är att jag är pigg under dagen...när jag är som mest död är precis när man vaknar, sedan kommer det en släng på kvällen med. Hoppas att ger med sig så jag slipper besöka doktorn.

Just nu befinner jag mig i Göteborg och en tacopaj tillagas. Var och handlade ingridienser för en stund sedan och när jag hade betalat så upptäckte jag att jag betalat 40 spänn, för två avokados! Dagens miss helt klart!

Om några timmar blir det bio, (suprise suprise) Inglorious bastards. Ska bli kul, har hört bara bra om den filmen. Några andra bra filmer att se fram imot: Flickan som lekte med elden 18/9, (den tredje filemen som jag inte kommer ihåg vad den heter 27/11, Beck - som hade premiär precis...och om man ska se långt in i framtiden: The hobbit 2011 och Pirates of the carribien4 2011.

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Ha en bra dag! :)

2009-09-12 @ 20:02:43
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: karin

nazistfilm blir så mycket snyggare när pitt är med, haha :D

2009-09-13 @ 16:09:27
URL: http://avantgardefashion.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0