TeAddicted

Jag tror jag är te-beroende, hela dagen blir alltid något fel när jag inte får min kopp morgonte. Så nu har jag ett stadigt grepp om min temugg. Hade tänkt göra lite nytta innan skolan idag, men jag hinner nog inte med hälften ens, så blir det när man snoozar i en timme. Igår var det verkligen en emelie-tv-kväll, det visades IDOL, Greys Anatomy (i dubbelavsnitt) + True Blood, dock så såg jag Greys i stället för True Blood, då det påbörjas en ny säsong nästa vecka, weeeiii! Och True Blood kommer ses på SVTPlay ikväll.

Så vill jag passa på att meddela att även min boyfriend skaffat blogg (vem trodde att detta någonsin skulle hända?) Tänkte att jag lägger upp hans länk "LeBlouge", så kan ni ju ta en titt om ni har lust. Redan i de tre inläggen som skrivits så, förstår du snabbt att det kommer troligtvis bli en riktig killblogg. Om hur det är att vara kille, MMA, tv-spel osv. Men Enligt mig tycker jag vi behöver fler killbloggar,eller?


Kommentarer
Postat av: Hannah

ooooh vad spännande, den får jag ju med börja följa :) puss love SNART SES VI!

2009-09-24 @ 12:47:18
Postat av: Ida

Oh, jag är också teberoende. Morgonkoppen är viktigast men en dag kom jag på mig själv att ha druckit fem koppar samma dag. Oops...

2009-09-24 @ 14:25:37
URL: http://idathemonster.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0