Blinka lilla stjärna

Igårkväll var jag hos Malin och bowlade, spelade pingis och körde mariokart, alltså Wiii! Det är så sjukt kul, kanske borde man skaffa sig en andra spelconsol.

När jag gick hem så ser jag att det är stjärnklart, några stjärnaor här och där tänker ni..men inte alls. Jag har aldrig sett så mycket stjärnor innan på samma gång. Jag är en sån som blir helt till mig om det är stjrnklart och igår, jag var helt amazed, så otroligt, obeskrivligt vackert. Försökte urskilja lite stjärnbilder, Lilla Bjrönen såg jag deffinitivt, sen var det nån annan med som jag inte riktigt fick koll på. Men alltså där var säkert ett tjugotal bilder just då på himmlen och min fakta om stjärnbilder är inte så stor som jag hade velat att den skulle vara. Och det bästa, ett stjärnfall, jag såg ett stjärnfall! Tyvärr så såg jag baa en liten del av fallen då mitt hus var i vägen men det kan inte ha varit något annat. Så Cooooolt!


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0