Clarity

Kom hem till Halmstad imorse. Gick upp vid kl 5 och försökte komma in på bloggen, som var helt omöjligt! Men jag läste sen något om att någon/några som har hand om .se sajter och de hade gjort något fel så ingen normal .se sida fungerade inte, hur lyckas man med det? Sen tog jag bussen till Göteborg kl 7 och sen vidare till Halmstad. Cirkus 3 timmar buss, med tre olika bussar jag jag färdats idag, suck. Har bra softat tills nu och hälsat på min systers kattunge Luna.

Lite bilder från dagen:



 



Förklaring till näst sista bilden, det är min sko. En av mina nya par som jag bara älskar, den har hela tiden låtit lite annorlunda än den andra och idag såg jag att hela "klacken" ramlat av! Hur lyckas jag?


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0