Bråkerier

Idag har jag bråkat och återigen bråkat med min så kära dator. Ett tag var jag så nära att bara kasta ner den för balkongen..Istället för att det skulle hända, gick jag hem till Malin och pluggade lite. Har tänkt att avinstallera allt vad office-paket heter och använda OpenOffice istället. Tror det är det som segar och det är oftast de programmen som gör mig galen.

Igår var jag på kalas, riktigt trevligt med massvis av fnitter och mat i mängder, fick till och med en "doggybag" med hem. Som nu har gjort mig mätt och belåten.

Imorse provade jag några kryddbullar eller snarare "krydder boller" som jag köpt på netto. När jag senare lste på innehållet var den ända kryddan kaddemumma. Varför döpa det till kryddbullar då? Och smakade de ens det...no they didn't!


Kommentarer

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0