Nu blir det ändring

Morgon. Jag tror jag ska göra lite ändringar här i bloggen, känner att det är dags. Det kommer självklart fortfarande handla om och skrivas om min vardag, precis som jag har gjort innan. Men jag ska försöka börja skriva lite mer om olika ämnen, saker. Sådana saker som jag tänker på (jag har miljontals tankar jag går igenom på en dag) och vissa kanske till och med kan diskuteras eller iallafall påpekas. Prylar som intresserar mig och möjlgtvis lite mer rörande min utbildning och blivande yrke. Låter okej?


Kommentarer
Postat av: Emelie

god morron kära dotter har du tagit reda på det vi diskuterade igår kramar mamma

2009-11-03 @ 10:06:26
URL: http://emelicarolin.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0