What do you know

Skönt med lite sovmorgon eller jag hade ju kunnat sova lie till men, men är ändå lite bra att vara upp i tid, så kan man slappa sig igenom alla morgon rutiner.

Igår när jag var på handlade, så när jag skulle betala står det en rätt kraftig man framför mig. Han börjar lägga upp tre 1.5 liters loka, ett grovbröd och en förpackning Proviva, hmm tänkte jag han vill nog ändra sina vanor och då slänger han upp minst fem färdigrätter på bandet. Han ville nog inte förändra sig ändå... Jag åt en del färdigrätter när jag jobbade heltid och det kan väl vara gott ibland, men egen lagad mat går lätt före och blir desutom billigare i längden. Goo riktig mat!

Nu får jag nog börja göra mig iordning.



God morgon!

Kommentarer
Postat av: mia

Vilken snygg blogg!



Hoppas du får en fin dag =)

2009-05-26 @ 10:51:03
URL: http://miary.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0