Morgonpigg?

Morgon! Just nu befinner jag mig Malins soffa med datorn i knät och macka i handen. Är ganska trött, men jag måste åka hem nu på förmiddagen flr att hinna städa, handla, laga mat (grunda) och välja ut outfit för partyt ikväll.  Malin frågade hur länge jag brukade sova på helgen...och det är så att när jag bestämmer att jag ska sova ut så vaknar jag alltid pigg vid 9 och då kan man ju lika gärna gå upp och sparka igång dagen eller hur?

Har lite bilder från gårdagen men de ligger på mobilen så de dår jag lägga upp när jag är hemma...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja galet, melodifestivalen har alltid varit lite vår grej :) vem tycker du ska vinna? Jag är helt kär i norges bidrag, hejjahejja! oj nu måste jag börja göra mig iordning och väcka fredrik. vi var INTE uppe vid nio fastän att vi ska iväg om en timme ;) puss love

2009-05-16 @ 10:17:53

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0