Snö blir sol som återigen blir snö

Vilken morgon. Först var det supersegt att gå upp, duschar och på något konstigt sätt glömmer jag att tvätta ur balsamet ur luggen. Så med fet lugg tar jag på mig och går till skolan, det snöade lite men jag tänkte att det inte var så farligt. Några meter utanför dörren blir det snöstorm, jag har inget paraply och får ta bussen.  Hatar att ta bussen, så otroligt onödiga pengar...Men nu är redovisningen gjord, vilket är skönt, så bara två tentor to go..




Vill ni föresten läsa skolbloggen så hittar ni den HÄR!

Kommentarer
Postat av: Marie

Det tycker jag med. =D

2009-03-24 @ 16:14:53
URL: http://anksnack.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0