Fields of gold

Gäsp! Nu har jag gått upp, trodde först att klockan var en timme längre fram än den var, så då blev det lite panik. Känner mig trött i hela kroppen, jag jar ont  halsen och mina ögon har börjat klia, har ju tenta idag, har tenta imon och det är fest imon med, vill inte vara sjuk.

Gårkvällen var inte den bästa, det var väldigt längesedan jag var på så dåligt humör. Anledningar:
  • Datorn var segare än vanligt
  • Firefox krånglade och internet ville inte funka
  • MSN kastade ut mig hela tiden
  • Jag hade ett dumt litet småbråk
  • Och jag hade inget plugggodis överhuvudtaget

Vet inte inte alls hur det kommer gå idag, om jag på nått konstigt vänster klarar den så är det ett under, Samtidigt som jag vill gå ner och göra ett försök, så känner jag att så lite som jag övat inför denna så skulle jag nog egentligen fokusera på den imon istället.

 



Jag saknar verkligen Halmstad ibland...


Kommentarer
Postat av: My

Hej =)

Jasså blev det inte? varför inte detta då? Du får ta och äta lite idag med för det har jag tänkt göra ;)

2009-03-26 @ 07:46:00
URL: http://myjernkrook.blogg.se/
Postat av: Linda

Gomorron!

Hoppas du får en härlig torsdag :D

2009-03-26 @ 09:29:24
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas den här dagen är bättre än din gårdagskväll! :)

2009-03-26 @ 13:26:12
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0