TUR-MÄssa + ikea

Idag har jag varit ute hela dan. Kl 10 åkte jag med Malin och hennes pojkvän, för att besöka TUR-mässan i Göteborg. En trevlig mässa med massa massa folk, musik, lisebergskaniner, tonvis med kataloger och vi fick till och med en varsin ballong.


Jag och Malin (jag får "låna" bilden)


Sedan bar det av till IKEA som var lite svår navigerat men väl där så kollade vi in massa fina inredningsprylar. Nu tillslut sitter jag i Göteborg hos pojkännen och myser. Imorgon blir det skola igen och ett av projekten ska in, som inte ens är klart...

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Låter som namnet säger om mässan..just kul

2009-03-22 @ 19:07:35
URL: http://supermum.blogg.se/
Postat av: Åsa

Jag ville också till Ikea idag, men hann inte :/



sv: jag använder min mixer nästan dagligen, ett superbra köp! dom är inte så dyra heller.

2009-03-22 @ 19:47:40
URL: http://asalinnea.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0