Rån gillar vi

Har precis varit och handlat, fy vilket väder det är! Snöregn, hatar! Nu har jag köpt massa godsaker att ha på pizzorna iallafall och så köpte jag rån, hur längesedan var det inte man åt det?! Jag åt det väldigt mycket när jag var mindre, när farmor levde, så att äta det nu är lite av en myskänsla.


Har även fixat ett EU-försäkringskort idag, mitt hade nämnligen gått ut och det kan ju vara bra att ha om något skule hända i London. Supersmidigt var det med, man bara smsar in sitt personnummer så skickas ett nytt hem till en. så nu är det kortet beställt och passet ska hämtas ut på tisdag, sen är jag ready to go!

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

vad kul att du gillar den! du är välkommen in när du vill :)

jo visst hade de varit tomt med de hade varit spännande att följa Speidi's liv också :)

2009-03-08 @ 18:05:35
URL: http://alltomthehills.blogg.se/
Postat av: Ell

Ja gud, jag kan inte sluta äta dem, dubbla med massa smör på. :) Mums.. Jag har slutat köpa dem, för de är farliga.. ;)

2009-03-09 @ 16:44:44
URL: http://eeklind.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0