Next plane home

Tänkte att jag sätter klockan på 6 så får jag se om jag orkar gå upp, klockan blev 7, 8, 9 och nu sitter jag här, fin fint med sovmorgon. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, ut och promenera vill jag, plugga borde jag och nu snart ska jag äta frukost á la äggamacka. Jag ska försöka mig på en ny design också, men jag vet inte alls vilka färger eller så jag vill ha...så det kan nog ta lite tid.

Måste bara visa min provisoriska lampa i badrummet, den vanliga har nämnligen slutat fungera...



...en skrivbordslampa, snyggt va?!  Nu ska jag äta frukost och kolla runt på bloggar. GodMorgon!

Kommentarer
Postat av: M A L I N

skitläckert ju!

2009-03-10 @ 14:00:07
URL: http://www.malinh.com

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0