Where are you?

mOORGON!! Var är sommarvärmen egentligen? Mycket snack om att det allt ska bli varmare överllag, just för växthuseffekten och så, men jag har inte sett en skymt av sommaren. Den varmaste dagen jag har upplevt detta året var när jag och Veronika satt utanför skolan och blev brända, men detta var ju några veckor sedan...

Jag drömde att jag var gravid, eller jag trodde det för att en kompis hade sagt till mig att jag var det. Låter lite underligt men det var nog bara för att jag förtillfället läser en bok som heter "Gravidchock" och huvudkaraktären får reda på det just på det sättet. Men sen kom jag på i drömmen att jag inte var det och att jag och min ena syrra gick matcher med folk och jag vann...I know, varför ska man drömma normalt?!





Charlie sitter och håller mig sällskap, han är otroligt kelsjuk, står här och gnyr..tokig är han!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är sjukt :/

2009-06-15 @ 12:00:15
URL: http://beeccss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst var det :) tack så mkt :D



var gärna med i tävlingen jag la upp nu i mitt senaste inlägg :)

2009-06-15 @ 12:07:48
URL: http://seelmic.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0