you're sooo beautiful

Uppe tidigt, ja måste man tvätta så måste man. Störande dock att de ska sätta igång vattnet 8 och att de inte gör det förrens tjugo minuter efter, men allt kan väl inte bara vara påklockslaget. Idag ska det bli storstädning och packning, vad ska man ha med sig hem egentligen? Blir väl kläder och datorer typ...märk "datorer" ja man får ju hålla upp måttet när man läser It.

Ska bli mysigt att komma till Halmstad, till min fina lilla stad, mina finaste hundar och familj. Det jag känner lite nu är ångest, nej kanske inte så men vad jag ska göra under en hel sommar...? Nu ska jag inte vara negativ och det är jag egentligen inte, men man har ju haft så mycket att göra under en lång tid och att inte ha något som ska vara inne vid ett visst datum, är en liten skum känsla, men såklart så är det skönt! Jag har dessutom mycket att se fram imot till hösten, att vara fadder två veckor, att finaste Malin flyttar hit (vill nu!!), att jag ska..(hemlis) och att jag troligen ska söka en riktig lägenhet..kommer bli en väldigt bra höst.

Det ekar i mitt kylskåp så jag var tvungen att handla igår så jag kan överleva iallall de här två dagarna och då blev det så lyxigt som en färdig baguette till frukost idag. När har en student råd med det annars?!


Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; eller hur, det tycker jag med =)

2009-06-07 @ 09:13:26
URL: http://enligtsissi.blogg.se/
Postat av: Linda

GomorroN!



allt bra idag?

2009-06-07 @ 11:41:05
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

oj, va duktig du är :D

2009-06-07 @ 11:46:36
URL: http://ndail.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0