Scorpioner vs hästar

Små grodorna, små grodorna är lustiga att se....sjungit nått idag? Det har inte jag gjort än, men vem vet kanske ikväll. Förtillfället är jag ganska seg, kanske inte så konstigt efter att ha krängt i mig massvis med jordgubbar med glass, varför inte börja med deserten liksom..Det är ju alltid den man längtar efter ändå när man har lyxen att faktiskt äta efterätt efter huvudrätten eller hur?



Kom att tänka på en sak (som jag alltid gör och detta fallet när jag satt i bilen) lekte ni någonsin, som på bilden, när man skulle vara scorpioner och hästar när ni var små? Jag gick nog på lekis när vi gjorde det en period, någon som känner igen det?

Kommentarer
Postat av: Milano

Fin ring! E den din?

2009-06-20 @ 10:12:27
URL: http://skvallerbloggen.webblogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0