Black or white

Nu när föräldrana drog till jobben så hann de berätta att Michael Jackson är död...detta var alltså det allra första jag fick reagera över denna morgon. Tycker det känns helt overkligt! Jag har inget album av honom elller har aldrig lyssnat så på hans musik..men man kan ju nynna ganska duktigt på de kändaste låtarna och man har ju en hel del vetskap om hans historia. Så någonstans i kroppen är jag en aning berörd, han var ju ändå så otroligt stor, en riktig legend. Han har ju, trots alla skriverier och en del skandaler, tillfört våran värld med otroliga låtar och moonwalken, den är mycket viktig att tillägga...Man kan ju tycka att han såg otroligt självsäker ut när han uppträdde och dansade, men jag såg en gång en dokumentär när de intervjuade honom och ville att han skulle visa några moves och han blev jätteobekväm och otroligt blyg, han hade nog många slags olika sidor av ett och samma honom.


Helt overkligt...

Kommentarer
Postat av: karråååååå

totalt overkligt. fattar inte. trodde först det var ett skämt.

2009-06-28 @ 16:24:58
URL: http://diradiro.blogg.se/

BloggaSnyggt.se Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0